ملت بیدار

هواداران دکتر محمود احمدی نژاد

ملت بیدار

هواداران دکتر محمود احمدی نژاد

این وبلاگ ساخته شده به عشق رییس جمهور قلب ها، دکتر محمود احمدی نژاد.

  • ۰
  • ۰

پس از انتشار یک فایل صوتی منتسب به یک روحانی به نام مرجوی که گفته می شود از اعضای شورای نظارت و بازرسی شورای نگهبان است، و واکنش های مختلف به اتهامات صادر شده از سوی این فرد به جریان دکتر احمدی نژاد در خصوص ردصلاحیت ایشان و تکذیب شورای نگهبان ، مهندس حماید بقایی در یک فایل صوتی به اتهامات مطرح شده در این سخنرانی پاسخ داد. ادامه مطلب را حتما ببینید.

مهندس بقایی به اظهارات جهانگیری پاسخ داد

اصلی ترین و شاه بیت اتهامات این فرد جاسوسی برای انگلیس و سرویس اطلاعاتی آن یعنی MI6 است. این اتهام، جدید نیست. ما از سال 90 بارها و بارها توسط افراد و نهادهای مختلف این اتهامات بزرگ را شنیده ایم. این اتهامات هم از شاخ و برگ های همان اتهامات است.

این گونه نبوده که این اتهامات ساخته و پرداخته یک شخص و به صورت فی البداهه صورت گرفته است. این یک جریانی است که دارد این اتهامات را مطرح می کند و سازمان دهی آن ها هم صرفا برای تخریب نیست.

از شواهد و قراین این گونه برمی آید که یک شبکه جاسوسی از انگلیس در برخی نهادهای ما ورود کرده است و از همان روش قدیمی حذف مخالف خودشان با برچسب جاسوسی برای خودشان استفاده می کنند.

این شیوه یک شیوه جدید نیست و یک شیوه قدیمی است. مثال اول: اقای چائوشسکو [سیاست‌مدار کمونیست رومانیایی] زمانی که به ایران آمد یک داستانی را از رومانی برای افراد ایرانی تعریف کرد. داستان این بوده: می گفت یک روز عوامل کا.گ.ب [مخفف نام اداره اطلاعات و امنیت اتحاد جماهیر شوروی سابق] به من گفتند در مقامات ارشد کشور تو یک نفوذی غربی وجود دارد. ایشان می گوید پس از بررسی های گسترده بالاخره به یکی از مقامات ارشد دولتی رسیدم. اون شخص رو به اتاق خودم فراخواندم و با یک اسلحه تهدیدش کردم. بعد از این تهدید مسئله ازتباطش با خارجی ها را پذیرفت. بعد بهش گفتم تو که با خارج ارتباطی نداشتی چطور این کارها رو انجام می دادی؟! پاسخ می دهد من دوبار برای ماموریت به خارج از کشور رفتم. همان جا با من تماس گرفتند و به من پیشنهاد مالی دادند. تو اصلا کاری با ما نداشته باش ولی فقط نگذار آدم های توانمند سر کار بیایند. برای آدم های ضعیف النفس و ناتوان میدان باز کن و به آن ها قدرت بده. بعد این فرد خطاب به چائوشسکو می گوید: یادت می آید می خواستی فلان وزیر را برای فلان جا بگذاری ولی من مانع تراشی کردم و یک شخص دیگه ای به جای اون گذاشته شد؟ این در راستای همان سیاست بود.

فردی را می آورند نفوذ می دهند که وظیفه اش دادن اطلاعات نیست. وظیفه اش تخریب کسانی است که توانمندند و مخالف با نظام سلطه است. پس یکی از برچسب های خوبی که این ها می توانستند بزنند همین برچسب جاسوسی است. چون فساد مالی را که می خواستند نسبت بدهند ولی نتوانستند ثابت کنند. چیزی وجود نداشت. گفتند فساد اخلاقی دارند باز نتوانستند ثابت کنند. گفتند رمال و جن گیراند! ولی دیدیم خودشان بدتر از همه اند. هر اتهامی زدند در جامعه گیرایی نداشت. رفتند سراغ برچسب جاسوسی که نشود خلاف آن را به راحتی ثابت کرد.

مثال دوم: چند سال پیش در وزارت اطلاعات ما، مدیر کل ضدجاسوسی اسراییل خودش جاسوس اسراییل و انگلیس شناخته شده و دستگیر شد. این رو آن زمان آقای مصلحی گزارشش را دادند.  این فرد کسی بود که مستقیما خودش را وصل کرده بود به آقای مصلحی. یعنی یک مدیرکل بود که معاون وزیر را دور زده بود و مستقیما با وزیر اطلاعات کار می کرد. حتی بنده شنیدم که آقای مصلحی می خواست ایشان را به عنوان معاون ضدجاسوسی منصوب کند. این فرد به جرم مسائل مالی دستگیر شد و بعدها در فرایند بازجویی به جاسوس بودنش اعتراف می کند و محکوم شد و ... . این را بدانید که همین شخص در اداره ضدجاسوسی برای بنده و آقای مشایی پرونده جاسوسی تشکیل داده بود! این فرد همانگونه که گفته شد با مصلحی وزیر اطلاعات ارتباط نزدیکی داشت و دوست بود طوری که آقای مصلحی می خواست او را به عنوان معاون خودش قرار دهد. شما بخوان حدیث مفصل از این مجمل... ! یک شخصی پیدا می شه می گه مشایی جاسوسه، بقایی جاسوسه! شما خودت نفوذی هستی.

مثال دیگر عباسعلی شهریاری است که در ساواک بود و نفوذ کرده بود به حزب توده. کارش این بود که همه ارتباطات حزب توده را زیر سوال ببرد و به همه اتهام بزند که این فرد انگلیسی است. آن فرد با ساواک کار می کند. یعنی یک بدبینی بین نیروهای خودشون ایجاد کرد. در حالی که خودش عامل ساواک بود و بعد هم او را کشتند.

اون فردی که می رود در یک جای مقدسی می نشیند و می گوید ما با خارج ارتباط داریم باید ببینیم رگ و ریشه خودش کجاست. آن کسی که بهش فرمان داده از کجاست. آیا آن مثال هایی که زدیم مجددا نمی تواند اتفاق بیفتد؟! یعنی ممکن نیست که جاسوس و نفوذی در این رده ها داشته باشیم؟!

کسی که خودش مسئول بخش ضدجاسوسی بوده و جاسوس کشور دیگر از آب درآمده و برای دیگران پرونده درست کرده، آیا آن پرونده ها قابل اتکا است؟ درگذشته هم چنین چیزی بوده. مثلا یک فردی از شوروی پناهنده می شد به غرب و بعد افرادی را معرفی می کرد و می گفت این ها هم آدم های ما هستند!

بنابراین این یک روش بسیار کهنه است اما یک سرنخ می دهد به جاهای حساس کشور و نهادهای امنیتی که با دقت بیشتری روی این موارد کار کنند. ریشه کسانی که این اتهامات را می زنند و این پرونده سازی ها را می کنند، باید بررسی کنند و ببینند آن ها از کجا خط می گیرند و چه کسی به آن ها فرمان می دهد!


لینک دانلود صوت کامل این مصاحبه در کانال تلگرامی رادیوبهار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی