ملت بیدار

هواداران دکتر محمود احمدی نژاد

ملت بیدار

هواداران دکتر محمود احمدی نژاد

این وبلاگ ساخته شده به عشق رییس جمهور قلب ها، دکتر محمود احمدی نژاد.

  • ۰
  • ۰

همان طور که در مطلب پیشین بیان کردیم فردی به نام مرجوی که گفته می شود عضو دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان می‌باشند، در حوزه علمیه ولی عصر(عج) اصفهان سخنانی عجیب در مورد رد صلاحیت جریان دکتر احمدی نژاد در انتخابات سال 1396 بیان کرده است. مهندس بقایی در کانال تلگرامی خود به این صحبت ها واکنش نشان دادند. در ادامه مطلب ببینید.




واکنش مهندس بقایی به اظهارات مرجوی در جمع طلاب اصفهان:

✳️  مطابق شرع خواندن نماز پشت سر کذاب جایز نیست


اخیراً فردی ملبس به لباس روحانیت در جمع طلاب اصفهانی مدعی شده است که جریان (آقای) احمدی نژاد برانداز و وابسته به MI6 است و همچنین "جناب آقای احمدی‌نژاد گفته است که زمان فعلی، دوره بقیه‌الله است و بقیه‌الله همان مشایی است! در کانالهای تلگرامی احمدی‌نژاد گفته بودند که بقایی آخرین رییس‌جمهور است وبعد از او امام زمان می‌آید!"

همانطورکه بارها اعلام کرده ام یکی از مهمترین مشکلات فعلی کشور دروغگوئی و ریاکاری است که متاسفانه معطوف به یک فرد یا قشر خاص نیست. ملت بزرگ ایران مستحضر باشند این قبیل مطالب کذب برگرفته از ذهن بیمار افراد بوده و اگر گوینده بواقع فردی روحانی است، مطابق روایات و احکام شرعی، یکی از مهمترین شرایط امام جماعت صداقت و راستگوئی است و طبعاً از امروز خواندن نماز پشت سر این فرد کذاب جایز نیست.

عاقبت چون ز کینه شد سرمست
تهمتی از دروغ بر من بست (نظامی گنجوی)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی