ملت بیدار

هواداران دکتر محمود احمدی نژاد

ملت بیدار

هواداران دکتر محمود احمدی نژاد

این وبلاگ ساخته شده به عشق رییس جمهور قلب ها، دکتر محمود احمدی نژاد.

  • ۰
  • ۰

دکتر احمدی نژاد در پیامی تصویری مجددا تاکید کردند که در انتخابات پیش رو از هیچ کدام از کاندیداهای موجود حمایتی نمی کنند. ایشان همچنین تصریح کردند که حضور بعضی افراد نزدیک به ایشان در ستادهای بعضی کاندیداها صرفا نظر شخصی خودشان بوده و دلیلی بر حمایت دکتر احمدی نژاد از آن کاندیداهای خاص نیست. این پیام فقط در تلگرام و در کانال شخصی ایشان بیش از 320 هزار بار مشاهده شده است. متاسفانه رسانه های اصول گرا و اصلاح طلب مدتی است که اخبار مربوط به ایشان را پوشش نمی دهند. متن کامل پیام در ادامه مطلب.


مشاهده پیام در اپارات

مشاهده پیام در کانال تلگرام دکتر احمدی نژاد

مشاهده پیام در سایت دولت بهار



بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

سلام و تحیات الهی بر ملت بزرگ ایران و همه موحدان و آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان

سه نکته را خدمت ملت عزیز عرض می کنم.

نکته اول: برخی از کاندیداها و جناح های هوادارشان اصرار دارند، تاکید دارند، تبلیع می کنند که حضور برخی از همکاران من در دولت گذشته در برخی ستادها را به منزله حمایت این جانب و دولت قبل از کاندیدای خاصی معرفی کنند. این درست نیست. هر کس می تواند نظر خودش را داشته باشد و هر کس آزاد است که موضع خودش را اعلام کند. دولت های نهم و دهم در دوره خودشان هم هیچ گاه موضع تشکیلاتی و حزبی و جناحی در مسائل داخلی نداشتند.

نکته دوم: بار هم بعضی از کاندیداها و هوادارنشان تبلیغ می کنند و تلاش می کنند که بنده را به عنوان رقیب خودشان در انتخابات معرفی بکنند. بنده به صراحت اعلام می کنم مانند سال 92 هیچ نماینده ای در بین کاندیداهای حاضر در انتخابات فعلی نداشته و ندارم. همینطور در تبلیغات انتخاباتی هم له یا علیه هیچکس هیچگونه فعالیتی نداشته ونخواهم داشت.

نکته سوم: همانطور که بارها با افتخار اعلام کرده ام، بنده کوچک ملت ایران و خادم ملت ایرانم و به این کوچکی و خادمی افتخار می کنم اما از هیچ یک از نامزدهای موجود حمایت نکرده و نخواهم کرد.

از خدای بزرگ سلامتی و عزت و آینده درخشان برای ملت ایران در سایه عنایات حضرت ولی عصر علیه السلام مسالت دارم.

موفق و سربلند باشید

  • ۹۶/۰۲/۲۸
  • بید ار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی