ملت بیدار

هواداران دکتر محمود احمدی نژاد

ملت بیدار

هواداران دکتر محمود احمدی نژاد

این وبلاگ ساخته شده به عشق رییس جمهور قلب ها، دکتر محمود احمدی نژاد.

  • ۰
  • ۰

حمید بقایی در مصاحبه با رادیو بهار به اتهامات اسحاق جهانگیری در برنامه 22 شبکه یک و همچنین مناظره زنده تلویزیونی واکنش نشان داد. این صحبت ها به سرعت در فضای مجازی در حال انتشار است و تاکنون بیش از 100 هزار بار مشاهده شده است. مهندس بقایی در این گفت و گو مسائل مهمی همچون کاندیدای پوششی بودن جهانگیری، اتهامات وارده از طرف جهانگیری در خصوص مسائل اقتصادی مانند 700 میلیارد درآمد دولت، شکایت های مطرح شده از آقای جهانگیری، مسئله بانک گردشگری و منطق آزاد جاسک توسط اقای بقایی مطرح می شود. در ادامه بخش هایی از این اظهارات مهندس مهندس بقایی به همراه صوت کامل این مصاحبه با رادیو بهار را خواهیم آورد. لطفا ادامه مطلب را ببینید.




بخش هایی از پاسخ های مهندس بقایی به جهانگیری


با توجه به اینکه آقای جهانگیری کاندیدای پوششی است، هدفش این است که کارهایی بکند تا آقای روحانی به سلامت از این انتخابات عبور بکند. این کارها چه معنایی دارد؟

از این کار می شود برداشت های متفاوتی داشت: نخست اینکه ممکن است آقای روحانی مسلط به دولت نیست و آمار و ارقام را ندارد و کمتر در جلسات دولت بوده. طبیعی است کسی که معاون اول بوده و بیشتر با وزرا سر و کار داشته آمار و ارقام بیشتری در اختیار داشته باشد. اما این یک اشکال دارد! انتقال آمار و ارقام مورد نیاز در یک جلسه به آقای روحانی کار سختی نیست. ایشون که نمی خواد 24 بره حرف بزنه! هر بار که می خواد آمار و اطلاعات را دریافت کند، قبلش جلسه ای با مسئولان امر می گذارد و در جریان قرار می گیرد.

برداشت دیگر این است که ایشان آمده تا توهین کند، درگیر شود و حرف هایی که آقای روحانی نمی خواهد بزند تا به وجهه اش آسیبی نرسد، بگوید. ولی مگر قرار است دعوایی اتفاق بیفتد که به ایشان نیاز است؟! مگر اینکه این ها خودشان بخواهند مطابق معمول دعوا راه بندازند و زیر میز بازی بزنند. مثل کاری که قبلا آقای ترکان، نوبخت و ربیعی انجام می دادند و بعضی ها هم مثل سعید حجاریان این ها را تشویق می کردند. اما این بازی کاندیدای پوششی برای جریان اصلاحات خیلی ضربه بدی شد. جریان اصلاح طلبی خودش را روشنفکر و اهل تفکر می دانست ولی معلوم شد که نه، این ها هم دنبال این بازی ها هستند.

تفکر این ها تفکر کارگزارانی و ارباب-برده ای است. برده دارها به برده های سیاه پوستی که در امریکا آورده بودند می گفتند: برید خدا را شکر کنید که اینجایید و ما آمدیم. اگر ما نبودیم الان شیرها شما را خورده بودند. الان این ها هم به همان سبک حرف می زنند. می گویند خداروشکر کنید که ما آمدیم. اگر نمی آمدیم جنگ می شد. این ها تنها دوره های موفق را در دوره خودشان می دانند.

این ها می خواهند اقتصاد ایران را به ساختمان پلاسکو که فروریخت تشبیه کنند. یعنی می گویند ما اقتصادمان را دست دولت نهم و دهم دادیم و ویرانه ای تحویل گرفتیم! خوب این ها در مثال زدن هم تبحر ندارند! ساختمان پلاسکو از نظر متخصصان فنی یک ساختمان فرسوده و فروریخته ای بود. پس نشان می دهد که آقایان اقتصاد فروریخته را به دولت نهم تحویل دادند.

روش گوبلزی برای گفتن دروغ های بزرگ دیگر جواب نمی دهد. خود گوبلز در اخر دوران زندگی اش افسردگی گرفته بود و می گفت از کارهای خودم حالم به هم می خورد و در انتها هم خودکشی کرد.

ببینید کار اصلاحات که یک زمانی از عدالت اجتماعی حرف می زد به کجا رسیده که یکی مثل آقای جهانگیری که یک سرمایه دار است آمده و نماینده آن ها شده. ما نمی خواهیم تهمت بزنیم ولی همان طور هم که قبلا گفته ایم تکرار می کنیم حاضریم تمام سرمایه خودمان را با یکی از اعضای هیات دولت دهم معاوضه کنیم و مازادش را ببخشیم برای ساختن ساختمان پلاسکو. مثلا خود همین آقای جهانگیری. این ثروت ها از کجا آمده؟ مگر ایشان نمی گوید پدرش کارگر معدن بوده؟ بعد اینکه بیاییم به دیگران تهمت فساد بزنیم خوب نیست. خود ایشان بیاید در مورد بانک گردشگری شفاف سازی کند و بگوید این بانک در نقل و انتقالات ارز در این سال ها دخالت داشته یا خیر.

درسال 94 یعنی همان سالی که بنده بازداشت شدم دو شکایت در مورد آقای جهانگیری تنظیم کردیم. یکی در مورد اتهاماتی که زده بودند. این شکایت وقتی رفت به دادسرای فرهنگ و رسانه زیر دست همان بازپرسی رفت که داشت پرونده ما را پیگیری می کرد و بعد از دو سه روز هم مختومه شد! بعدها همین موضوع شکایت شد به یک نهاد رسمی در کشور و گزارشی به آقای اژه ای داده شد و ایشان گفتند که در این پرونده تخلف صورت گرفته و بازپرس خطا کرده است و نباید این پرونده را مختومه می کرد.

شکایت دوم: این ها آمدند صندوق قرض الحسنه شهید رجایی را جعل کردند و بردند در ثبت شرکت ها ثبت کردند و صندوق را تصرف کردند. یعنی صندوق خصوصی را دولتی کردند. شکایت کیفری شد که این ها این صندوق را جعل کردند و این شکایت الان در مسیر ترکستان است! دادسرای فرهنگ و رسانه باید جواب دهد. حالا فرض کنید این شکایت از ما بود. چه می کردند؟! چرا رسیدگی نمی کنند؟ اگر حرف هم بزنیم می گویند بروید از دادسرای انتظامی قضات شکایت کن! از کی به کی ؟ از خودش به خودش!

پروژه هایی که دولت یازدهم افتتاح کرده بگوید بودجه اش از کجا آمده ؟ بگویند برای این پروژه ها چقدر هزینه شده و بگویند در چه سال هایی برای این پروژه ها پول تزریق شده و بگویند این پروژه ها را با چه پیشرفت فیزیکی تحویل گرفته اند. این 700 میلیاردی که آقای جهانگیری می گوید بخشی از آن در همین پروژه هایی صرف شده که ایشان دارد افتتاح می کند و روبانش را قیچی می کند. این پول ها صرف همان پروزه هایی شده که این ها می روند و چند بار مجدد آن ها را افتتاح می کنند.

اگر بخواهیم با منطق آقای جهانگیری گفت و گو کنیم که می گوید پول 700 میلیارد دود شده و رفته هوا! ما هم می توانیم با همین منطق جواب بدهیم و بگوییم در این 4 سال این ها هرچه از پول نفت درآوردند همه اش را خوردند!!

بنده و آقای مشایی کوچکترین نقشی در بانک گردشگری نداشتیم. قرار بود این بانک متشکل از سهامداران مختلف شکل بگیرد و بیاید در حوزه گردشگری تسهیلات ارزان قیمت با بهره های زیر 10 درصد بدهد تا صنعت گردشگری رونق بگیرد. مجوز را با همین هدف گرفتند اما چه کردند؟ چند تا وام دادند؟ الان این بانک مسئولیت نقل و انتقال ارز به خارج از کشور را به عهده گرفته و بانک گردشگری دیگر فعال نیست و دارد عملیات بین بانکی انجام می دهد.

یکی از نماینده های سابق مجلس گفته بود مسئله بانک گردشگری به آقای بقایی و مشایی مرتبط است! ما می گوییم همین آقای نماینده به همراه سایر مسئولین مرتبط اعم از وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، قوه قضاییه و دیگر سازمان ها بیایند بررسی کنند. اگر این بانک ایرادی ندارد بگویند بررسی کردیم و ایرادی ندارد ولی اگر ایرادی دارد حتما با آن برخورد کنند. اگر بنده و آقای مشایی کوچکترین نقشی داشتیم حتما برخورد کنند.

آقای ترامپ گفته من حقوق ناچیزی می گیرم و اگر محاسبه کنیم 4 سال درآمد ترامپ به اندازه نیم ساعت درآمد این آقایان نیست.

این همه مسکن مهر ساخته شده. این ها را چه کسی ساخته؟! بعد می گویند شاخص اشتغال صفر بوده و اصلا شغلی ایجاد نشده!

ما پیشنهاد می دهیم بیایند آخرین حقوق ما که به حساب ما ریخته شده (یعنی تیرماه 92) و همچنین آخرین حقوق این ها (که اسفند 95 بوده) را به صورت عمومی اعلام بکنند. طبق اطلاعاتی که بنده دارم دریافتی های حقوق وزرای دولت یازدهم در مقایسه با دولت دهم 10 برابر افزایش داشته است.

اگر آقای جهانگیری خیلی اهل مبارزه با فساد است، برود منطقه آزاد جاسک را بررسی کند و ماجرایش را بازگو کنند و به مردم گزارش دهند. پتروشیمی چابهار که در منطقه آزاد چابهار داریم، مال کدام یک از اعضای این دولت است؟ بروند این ها را بررسی کنند و به مردم گزارش بدهند.


برای دریافت صوت این مصاحبه از کانال تلگرامی رادیو بهار کلیک کنید

نظرات (۱)

سلام. ببخشید صوت کامل رو از کجا می تونیم داشته باشیم؟ ممنون.
پاسخ:
سلام بر شما. آخر مطلب لینکش هست. لینک به کانال تلگرامی رادیو بهار که از اون جا می تونید دانلود کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی