ملت بیدار

هواداران دکتر محمود احمدی نژاد

ملت بیدار

هواداران دکتر محمود احمدی نژاد

این وبلاگ ساخته شده به عشق رییس جمهور قلب ها، دکتر محمود احمدی نژاد.

  • ۰
  • ۰

اخیرا در یک فایلی که در فضای مجازی به سرعت در حال گسترش است فردی روحانی به نام مرجوی که گفته می شود عضو دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان است صحبت های عجیبی در مورد دلایل ردصلاحیت جریان دکتر احمدی نژاد در انتخابات سال 1396 بیان کرده است. صوت این صحبت ها در کانال های احمدی نژاد و کانال دولت بهار موجود است. سخنان این فرد در این جلسه کار را به جایی می رساند که خود طلاب حاضر در جلسه هم به حرف های این فرد شدیدا اعتراض می کنند. در ادامه مطلب بخش هایی از صحبت های این فرد به نقل از کانال دولت بهار را خواهیم آورد.



این فرد مدعی شده ردصلاحیت احمدی‌نژاد برمیگردد به اخبار مگو!

وی گفته حلقه اصلی احمدی‌نژاد حلقه برانداز و فوق‌العاده خطرناک است و برای نابودی نظام برنامه دارند و هنوز هم خطرناکند!
نامبرده در ادعایی گفته در سرویس جاسوسی انگلیس اتاقی است برای جن گیرها و رمال ها و مشایی مرتبط با سرویس جاسوسی انگلیس MI6 و ساحر است! مشایی بعد از روی کارآمدن احمدی‌نژاد در دولت دهم گفته بود: «اکنون دوره صغری است و از اکنون "من باب امام زمان هستم" و ولایت فقیه کاره ای نیست!». اینها مطلقا ولایت فقیه را قبول ندارند! احمدی‌نژاد گفته بود خانه نشینی ۱۱روزه و عزل متکی دستور امام زمان است. احمدی‌نژاد گفته است که زمان فعلی، دوره بقیه‌الله است و بقیه‌الله همان مشایی است! در کانالهای تلگرامی احمدی‌نژاد گفته بودند که بقایی آخرین رییس‌جمهور است وبعد از او امام زمان می‌آید!
این فرد گفته احمدی‌نژاد سحر شده، کور شده و هیچی نمیفهمد!
وی همچنین در اظهاراتی مسخره و موهن گفته همسر احمدی‌نژاد نزد رهبری رفته بود وبا گریه گفته بود من با احمدی‌نژاد چکار کنم!؟
نامبرده با انتسابی نقل قولی حیرت آور به رهبر معظم انقلاب مدعی شده رهبری گفته اند احمدی‌نژاد تا مرز فروپاشی نرفته؛ سعی می‌کنم که حفظش کنم!
وی در یک پیشگویی گفته احمدی‌نژاد می‌خواست با همین تفکرات در انتخابات حاضر شود ودر تلویزیون همین چیزها را بگوید واعتقاد مردم را از بین ببرد ولی شورای نگهبان مانعش شد!
نامبرده در نهایت تاکید کرده برای همه مطالبم سند دارم ولی محرمانه است و شورای نگهبان در جریان است!

نظرات (۱)

یا للعجب !!

آقای مرجوی این گونه صحبت کردن که توهین به نظامه اخوی! یعنی چی که می فرمایید مشایی با MI6 در ارتباط بوده! یعنی نظام گذاشت یک فردی به همین راحتی جاسوسی بکنه؟! شما اصلا می دونی جاسوسی جرمه و مجازات داره؟! پس چرا ایشون مجازات نشد؟! یه حرف هایی بزنید که با عقل جور دربیاد!
پاسخ:
سلام. نکته جالبی فرمودید: چرا ایشون مجازات نشده؟! ... بگذریم... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی