ملت بیدار

هواداران دکتر محمود احمدی نژاد

ملت بیدار

هواداران دکتر محمود احمدی نژاد

این وبلاگ ساخته شده به عشق رییس جمهور قلب ها، دکتر محمود احمدی نژاد.

  • ۰
  • ۰

فرشاد توسلی از طلبه های حوزه علمیه ولی عصر اصفهان، به اظهارات فردی به نام مرجوی که گفته می شود عضو هیات نظارت بررسی شورای نگهبان است، واکنش نشان داد. اظهارات مرجوی پس از انتشار گسترده در فضای مجازی توسط شورای نگهبان فاقد اعتبار خوانده شد.

به ما حق بدهید که دلمان پر باشد.

اتفاقی که در هفته اخیر در مدرسه ما رخ داد، یک خسارت بزرگ بود. یک نفر با لباس مقدّس روحانیت، آن هم با برچسب شورای محترم نگهبان در یکی از بهترین مدارس علمیه استان اصفهان بیاید و دهانش را به این همه تهمت و افترا باز کند، خسارت بزرگی نیست؟ آیا این توهین به شورای نگهبان نیست؟ توهین به حوزه علمیه نیست؟ توهین به لباس مقدس روحانیت نیست؟ شورای محترم نگهبان در بیانیه ای این اظهارات را غیرکارشناسانه توصیف کردند. بسیار خوب، اما به ما حق بدهید که چشم انتظار یک اقدام عملی باشیم. باید ایشان از مسؤلیت خود در شورای نگهبان عزل شود تا هم برای او و هم برای همگان ثابت شود که دوران نسنجیده گویی پایان پذیرفته است و همه کس باید مسؤلیت و لوازم ادعای خود را بپذیرند.


باتشکر فرشاد توسلی (طلبه مدرسه علمیه حضرت ولی عصر عج).

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی