ملت بیدار

هواداران دکتر محمود احمدی نژاد

ملت بیدار

هواداران دکتر محمود احمدی نژاد

این وبلاگ ساخته شده به عشق رییس جمهور قلب ها، دکتر محمود احمدی نژاد.

  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم.


بعد از ثبت نام دکتر احمدی نژاد عده ای از ولایت مداران این سوال برایشان پیش آمد که آیا این ثبت نام دکتر احمدی نژاد به معنی زیرپا گذاشتن حرف رهبر انقلاب نبود؟ آیا این حرکت به معنی زیرپاگذاشتن قول ایشان مبنی بر عدم شرکت در انتخابات نبود؟ در ادامه با ذکر دلایل متقن نشان می دهیم که این اقدام هیچ گونه مغایرتی با توصیه حضرت آقا نداشته و بر خلاف آن نبوده است. لطفا ادامه مطلب را ببینید.





دلیل اول : دکتر احمدی نژاد نیامده بود که بماند. آمده بود که کناره گیری کند. اگر ایشان می آمد و تا انتها می ماند و خودش را در معرض رای مردم می گذاشت و در انتخابات شرکت می کرد، آن زمان می توانستیم بگوییم که توصیه رهبری را زیر پا گذاشته است.

دلیل دوم: آن توصیه یک توصیه تاریخ مصرف گذشته بود. در آن زمان خیلی از اتفاقات مثل فوت مرحوم هاشمی و آمدن ترامپ افراطی و تهدید داعش به حمله به ایران اسلامی و حملات کومله و کردها اتفاق نیفتاده بود. بنابراین ممکن است که نظر رهبری تغییر کرده بوده باشد.

دلیل سوم : توصیه رهبری بنا به فرموده خود ایشان یک دلیل داشت و آن هم دوقطبی شدن جامعه بود. اما در حال حاضر با حضور حجت الاسلام رییسی و جناب دکتر روحانی جامعه تبدیل به دو قطبی شده است و به عقیده ما این دوقطبی خطرناک تر است. چرا که برخی هواداران جناب رییسی ایشان را کاندیدای رهبری معرفی می کنند و این دوقطبی بین جناب دکتر روحانی و رهبری ممکن است شکل بگیرد.

دلیل چهارم: درخواست های بی شمار مردم تکلیف را بر دکتر احمدی نژاد واجب کرد که به صحنه ورود کند. اگر فرض کنیم که توصیه رهبری کماکان در حال حاضر هم پابرجا است، عمل به این توصیه (که بنا به فرموده خود ایشان نه یک امر و دستور و فقط یک نصیحت به برادر مومن خودشان بوده) شاید یک امر مستحب باشد ولی عمل به تکلیف واجب شرعی است. همان گونه که حضرت علی علیه السلام وقتی که هجوم مردم را برای دردست گرفتن امر رهبری جامعه دید سکوت 25 ساله خود را شکست و پا به عرصه گذاشت. حال سوال اینجاست که کدام یک باید عمل می شد؟ توصیه رهبری یا درخواست مردم؟!

دلیل پنجم: ملاک رد صلاحیت دکتر احمدی نژاد توسط شورای نگهبان (جناب اقای کدخدایی) بنا به گفته سخنگوی این شورا در برنامه تلویزیونی جهان آرا در شبکه افق، توصیه رهبری نبود. درست هم همین است. چرا که اگر این طور بود که قانون اساسی زیر سوال می رفت. چون رهبری در این امر دخالت کرده بود. بنابراین توصیه رهبری ملاک ردصلاحیت دکتر احمدی نژاد نبوده است و ایشان از لحاظ قانونی هم کار غلطی انجام نداد که در انتخابات ثبت نام کرد.

دلیل ششم: توصیه رهبری فقط خطاب به شخص خود احمدی نژاد بود نه جریان احمدی نژاد  و نه مهندس بقایی و غیره و ذلک. مقام معظم رهبری که به دکتر احمدی نژاد نگفت: از کسی حمایت نکن و یا نسبت به انتخابات بی توجه و بی تفاوت باش! بنابراین اگر از آقای بقایی حمایت کرد، کاری خلاف نظر رهبری انجام نداد.

این دلایلی بود که به دهن حقیر رسید، اگر شما هم دلایل دیگری دارید و یا دلایلی برای رد نظر بنده دارید حتما در بخش نظرات قید بفرمایید.

با سپاس.

نظرات (۸)

کاری به اینکه شما طرفدار احمدی نژاد هستید یا نه ندارم ولی انصافا دلایل محکم و خوبی بود. ممنون به خاطر این مطلب
پاسخ:
سلام بر شما. خواهش می کنم. خوشحالم که مفید واقع شده.
دلایل ضعیفین
1-مگه مرض داشت؟ 2-حرف نائب امام زمان اگه بر فرض محال تاریخ انقضاء داشت, خودش موضوع رو میگفت. حرف نائب امام زمانرو مفت حساب کردین. 3-نائب امام زمان همین رو که دو قطبی بشه رو صلاح ندونسته,بعد احمدی نژاد واسه خودش این فتوای ابلحانه رو داده که اومده که سه قطبی کنه! وقطی 2 قطبی به صلاح نباشه, 3 قطبی فاجعست. 4-قطعاً حرف نائب امام زمان به مراتب با ارزش تر از حرف یه عدّۀ از همه چی بیخبره. طرفدارای یزید به مراتب بیشتر از طرفدارای امام حسین بودن, با این حرفتون دارین به اصل امامت اهانت میکنین. 5-نمی خواستن با ورود جریان انحرافی به میدان, انتخابات 3 قطبی بشه, چون فاجعه بار میشد و امکان رأی آوردن مجدّد شیطان پرستا بیشتر میشد. 6-وقتی نائب امام زمان این رو که اصل جریان انحرافی تو انتخابات شرکت کنه رو صلاح نمیدونه, وضع اطرافیانش که به انحراف کشیدنش به مراتب بدتره. کسی که جلوی نائب امام زمان درومده, بعد از ظهور جلوی خودشم در میاد. احتمالاً شماها همونایی که از قرار روایات, انتظار ظهور امام زمان رو میکشین ولی بعد از ظهورش, باهاش میجنگین.
پاسخ:
اینکه دلایل ضعیف یا قوی هستند را از پاسخ هایی که به آن ها داده شده می توان فهمید!

1) ادب از ابتداییات بحث و گفت و گو است. کسی که مودبانه بحث نمی کند قطعا از چیزی به خشم آمده. مرض نداشت! به خاطر حمایت از آقای بقایی ثبت نام کرد و این را بلافاصله پس از ثبت نام در کنفرانس خبری بیان کرد که قصد ندارد تا انتها بماند و قصد دارد کناره گیری کند. وقتی رسانه ها و از جمله رسانه میلی آن افتضاح «نگم بقایی رو» به بار می آورند چه انتظاری از بقیه می رود؟!


2) بنده عرض کردم «ممکن است که نظر رهبری تغییر کرده بوده باشد». شما از کجا می دانید که تغییر کرده بوده یا خیر؟ از کجا می دانید که دکتر احمدی نژاد جلسه دیگری با رهبری نداشته و رهبری به ایشان اجازه حضور نداده است!؟ اگر می دانید به ما هم اطلاع دهید و اگر نمی دانید تهمت نزنید!

3) باز هم توهین کردید و این احمدی نژاد را ابله دانستید (البته ابله این گونه نوشته می شود نه به شکل ابلح). حرف ما این است: مگر رهبری نفرمودند فضا نباید دوقطبی شود؟ آیا الان دوقطبی نشده؟ این یک سوال ساده است! اما پاسخ به آن به اطلاعات سیاسی نیاز دارد که فکر می کنم جسارتا شما از آن بی بهره اید!

4) باز هم توهین کردید و طرفداران احمدی نژاد را با طرفداران یزید مقایسه کردید! پس این سوال بنده را پاسخ دهید که چرا حضرت علی علیه السلام به خاطر درخواست مردم سکوت 25 ساله اش را شکست !؟ جوابی ندارید چرا توهین می کنید؟

5) باز هم تهمت زدید و این بار احمدی نژادی ها را شیطان پرست خواندید! جوابی که نداشتید بدهید مجبورید توهین کنید و تهمت بزنید و اخرت خودتان را خراب کنید.

6) حرف بنده این بود اگر لازم بود رهبری به دکتر احمدی نژاد می گفت نسبت به انتخابات بی تفاوت باش و از هیچ کس هم حمایت نکن! پس بفهم عزیز! حرف خودتان را به جای حرف رهبری جا نزنید که ان دنیا باید جواب بدهید.

نتیجه: چند کلمه حرف زدید و بیشتر آن توهین و تهمت بود. این نشان می دهد که خیلی حرفی برای گفتن نداشتید و گرنه کسی که حرف برای گفتن دارد به این چیزها روی نمی آورد... . ما در منطق (Logic) به گزاره هایی که توسط کسی بیان شود ادعا میگوییم که این گزاره ها یا به عبارت بهتر ادعاها صدق یا کذب دارند چنانچه شما سلسله ادعاهایی را بیان کنید باید انها را اثبات(Proof) کنید تا بعد بتوان در باب جزییات مطلب استدلال نمود وگرنه اگر استدلال بر پایه مقدمات کاذب باشد استنباط حاصله هم کاذب خواهد بود. به همین خاطر هر کسی در هر بحثی ابتدا هر کدام از ادعاهای خودش را با سند و مدرک محکم اثبات می کند تا بعد درباره جزییات مطلب استدلال کند. پس از تهمت و توهین پرهیز کنید و ادعاهایتان را ثابت کنید!
البته ان شاء الله احمدی نژاد سردمدار اون جریان انحرافی آخر الزّمان و شما لشگر متعصّبش نیستین. انحرافات حزب انحرافی: http://uploadboy.me/r7ke2ejncdqe
پاسخ:
1) ما در منطق (Logic) به گزاره هایی که توسط کسی بیان شود ادعا میگوییم که این گزاره ها یا به عبارت بهتر ادعاها صدق یا کذب دارند چنانچه شما سلسله ادعاهایی را بیان کنید باید انها را اثبات(Proof) کنید تا بعد بتوان در باب جزییات مطلب استدلال نمود وگرنه اگر استدلال بر پایه مقدمات کاذب باشد استنباط حاصله هم کاذب خواهد بود. به همین خاطر هر کسی در هر بحثی ابتدا هر کدام از ادعاهای خودش را با سند و مدرک محکم اثبات می کند تا بعد درباره جزییات مطلب استدلال کند. پس از تهمت و توهین پرهیز کنید و ادعاهایتان را ثابت کنید! این پاورپوینتی که قرار دادید در ان یک سری ادعاها مطرح شده مثلا جادوگری ! بعد دو تا عکس جادو و جنبل گذاشته شده که بگویند مشایی جادوگر است! آخر کدام آدم احمقی این خزعبلات را باور می کند؟! مشایی مگر فراماسون و بهایی و انجمن حجتیه ای و خائن و جاسوس و مرتاض و غیره و ذلک نبود؟! یک سوال ساده است: «چرا دستگیر نمی شود و به سرای اعمالش نمی رسد؟»

2) هر وقت سوال بالا را توانستید جواب بدهید آن وقت مراجعه کنید به جزوه دقیق و معتبر و مستند احمدی نژاد بدون روتوش تا جواب سایر شبهات مطرح شده در این پاورپوینت را بر اساس نص صریح بیانات حضرت آقا بگیرید: yon.ir/brotoush

3) پس از اینکه آن را مطالعه نمودید مراجعه کنید به کتاب آوای خرد تا پاسخ تمام شبهات مطرح شده پیرامون مواضع مهندس مشایی را بگیرید: yon.ir/avakherad

4) فکر می کنم این دوره مطالعاتی چند ماهی وقت می برد. هر وقت کار مطالعه این مطالب تمام شد تشریف بیاورید تا محتواهای جدیدتری به شما برای مطالعه پیشنهاد دهم. موفق باشید.
سلام. دوست عزیز ببین, من ادبیّاتم همینجوریه, کلّاً صراحت تو وجودمه, عصبانی نبودم. امام حسین به اصحاب یزید گفت که چون شکمتون پر از حرامه, حرف حقّ من تو سرتون نمیره! اصحاب اختلاس وضعشون معلومه, بیت المال مسلمین رو با جاش خوردن, به میلی بودن رسانه در دورانشون شکّی نیست, من در طرفداری از اونا چیزی رو ننوشتم. اتّفاقاً بایت این موضوع یه فیلمی رو هم گذاشته بودم تو آپارات که محکومشون کرده بودم بعداً کلّ اکانت ضدّ دولتیمو دم انتخابات یواشکی درو کردن که دم انتخابات تخریب نشن. خب چرا دلایلتون رو بر مبنای شاید مینویسین! اینجوری که نمیشه! پس اینکه احمدینژاد برگشته گفته که هیچ 2 نفری رو پیدا نمی کنین که عین هم باشن, غیر از من و بقایی و مشائی کجاش ابلهانه نیست؟ اینجوری میشن سه نفر! بیسوادا هم اینو می فهمن! سه قطبی بی قانونی بیشتری رو به بار میاره! طرفدارای منافع شخصی خودشون, قطعاً با اصحاب یزید برابرن! امام خمینی آمریکا رو شیطان بزرگ و اسرائیل رو شیطان کوچک خوند, اصحاب دیپلم ماستی کلید رو شیطان پرست حساب کردم, مدافعان شیطان هم میناممشون. سیّد علی اگه صریح تر حرف بزنه بهش میگن دیکتاتور! عین امام علی خانه نشینه! احمدی نژاد هم که طرفش بود با صراحت حرفشو لگد مال کرد. الکی نیست که این کارو نمی کنه. نظر شخصی خودمو نزدم به اسم رهبر, من هم عین خودتون چیزی رو بر اساس شاید نوشتم! قبلاً 2 بار به احمدی نژاد رأی دادم ولی الآن دیگه بدجوری منحرف شده و از رده خارج شده! محتوای اون فایل خزعبلات نیست, همش راسته. جادوگری افسانه نیست, در این زمان برای به دست آوردن جادو باید بدترین اهانت ها رو به اسلام کنی. در این حد که جهنّم برات تضمین بشه. در این زمان اکثریّت جادوگرا از یهودیا, بهائیا و هندوها هستن. احمدی نژاد برخلاف نظر رهبر می خواست فلسطین رو به دو تا کشور تقسیم کنه که یکیش برسه به یهودیا! مشائی گفته بود که دورۀ اسلام گرائی تموم شده و باید بریم سراغ ایران گرائی. به این دلیل دستگیر نمی شن که عدّۀ زیادی از مردم کاملاً کورکورانه طرف احمدی نژاد و یاران منحرفشو میگیرن و عین اهالی کوفه سیّد علی رو تنها گذاشتن. یکیش خودتون که محتوای کاملاً صحیح فایل پاورپونت رو خزعبلات خوندی! و انقدری صفر و صدی هستی که تو نوشتۀ من شیطان پرستان رو اصحاب احمدی نژاد حساب کردی!
پاسخ:
1) خوب در مخالفت با دولت کنونی هم نظر هستیم.

2) در مورد آن سخن دکتر که فرموده بودند «هیچ دو نفری ...». پاسخ ساده است: تمام ترکیب های دونفره از این سه نفر صحیح هستند.  شما هیچ دو نفری مثل احمدی نژاد-مشایی، مثل احمدی نژاد-بقایی و مثل بقایی-مشایی در دنیا پیدا نمی کنید که مثل هم باشند. خلاصه شده این جمله می شود همان جمله ای که دکتر احمدی نژاد فرمودند. ایشان استاد دانشگاه است و ریاضیات می داند. بی سوادها منظور ایشان را نمی فهمند.

3) عرض کردم پاسخ به سوالات اطلاعات سیاسی می خواهد به خاطر همین است. شما با قضیه دوقطبی مثل قضیه خرید پرتقال از بقال سرکوچه برخورد می کنید؟! مگر بقالی است که هرچه بیشتر پرتقال خرید کنیم باید هزینه بیشتری بدهیم! وقتی دوقطبی ایجاد می شود مردم به دودسته موافق و مخالف یک شخصیت تقسیم می شود و تنش ها زیاد می شود. اما وقتی قطب های انتخاباتی کمتر می شوند، با تقسیم شدن هواداران هرگروه به دسته های دیگر، تنش های انتخاباتی به مراتب کمتر می شود.

4) در بین حرف هاتون دوباره تکرار کردید احمدی نژاد حرف رهبری را لگدمال کرد! بنده این شش دلیل را نوشتم برای همین که بگویم این طور نیست. شما اگر دلیلی برای رد این دلایل شش گانه دارید بیاورید.

5) در مورد جادوگری حرف هایتان خنده دار است. خودتان هم می دانید که نمی توانید چیزی را اثبات کنید و حتی برای خودتان هم چیزی اثبات نشده. پس توصیه می کنم اخرتتان را برای دنیای عده ای خراب نکنید.

6) احمدی نژاد می خواست فلسطین را تقسیم کند؟! این را از کجایتان درآوردید؟ اتفاقا در همان گفت و گوی ویدئویی با بخش عربی فرانس 24 ایشان تاکید می کند که استکبار جهانی
رسما اعلام کرده اند که برای تسلط باید خاورمیانه جدید را با ترکیبی از کشورهای تکه تکه شده و کوچک بنا نهند. بنابراین این نظر استکبار جهانی است نه نظر احمدی نژاد !

7) آقای مشایی معتقد است، اسلام راستین که همان اسلام ناب محمدی است تنها توسط ایران ارائه می شود. این حرف ایشان است:«
امام با طرح اسلام ناب و اسلام آمریکایی، نجات اسلام و نشر اسلام حقیقی برای جهان را دنبال می‌کرد؛ بنابراین مکتب ایران، یعنی اسلام ناب، توحید واقعی و مکتب اهل بیت(ع).» اما شاید بپرسید چرا چنین حرفی می زند؟ پاسخ ساده است: برای اینکه به دنیا بفهماند که آهای دنیا، این کشورهایی که دم از اسلام می زنند، ذره ای اسلام واقعی را پیاده نمی کنند و هر کس دنبال اسلام است از اسلامی که در ایران ارائه می شود پیروی کند. الان می بینیم که با درست شدن داعش و القاعده و طالبان و ... همه اینها ادعا می کنند که اسلام را پیاده می کنند ولی آیا واقعا این طور است؟! کدام یک از این ها به نظر شما اسلام است؟! اسلامی که ایران ارائه می کند یا اسلام آن ها؟!

در این خصوص برای اینکه فصل الخطابی باشد، شما را ارجاع می دهم به بیانات حضرت آقا در این خصوص: «
... اینکه اینها (دولت) میخواهند یک مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلام علم کنند ، من واقعا این را نمیفهم، با ملاحظه قرائن گوناگون در کارهای اینها ، این بدست نمی آید... آقای احمدی نژاد واقعا نمی خواهند ایران را در مقابل اسلام و برتر از آن قرار دهد، چرا که هیچ رئیس جمهوری به اندازه او از اسلام و آرمانها و ارزشهای اسلامی در سازمان ملل سخن نگفته و بنده با آنکه همواره به مسئولان انتقاد کرده ام ، اما انصافاً او بوده که نام امام زمان و حضرت زهرا را در محافل بین الملل احیا کرده است ...»

8) ما اگر از آقای احمدی نژاد حمایت می کنیم بر اساس دلیل و منطق است. نحن ابناء دلیل! برادر دیدی که تمام صحبت هایت پاسخ داده شد. البته کماکان به شما توصیه می کنم آن برنامه مطالعاتی را حتما برای خودتان داشته باشید.

9) بنده بیشتر مایل بودم که در خصوص مسئله توصیه رهبری و ثبت نام احمدی نژاد و این دلایل شش گانه مطلب بنویسید نه اینکه از هر جایی سخنی !
احمدی نژاد دم انتخابات خطاب به امام خامنه ای اینو گفته بود که تو ملت را قبول نداری ملت هم ترا قبول ندارن! ---جواب اینو چی میدی؟ اینم فیلمش که بخشی از کلیپ "گزارش جمهور 5" خود احمدی نژاد هستش: https://www.youtube.com/watch?v=gvCkQHa6XzI
پاسخ:
بنده انتظار داشتم فقط در مورد این مطلب و قضیه توصیه رهبری و ثبت نام دکتر احمدی نژاد در انتخابات بحث و گفت و گو شود.

اما پاسخ سوال شما خیلی ساده است. تعجب می کنم از شما که حرف های رسانه های ضدانقلاب را تکرار می کنید! اصل صحبت در این گزارش (که فیلمی که شما قرار دادید، فقط بخشی از آن است) مربوط به یارانه هاست. در این گزارش آقای دکتر با توجه به رفراندومی که در این خصوص برگزار شد و حدود 97 درصد از مردم برای دریافت یارانه ثبت نام کردند خطاب به کسانی که یارانه ها را گداپروری می دانستند
فرمودند که بلندگوها به صورت یک طرفه دست شما بود. شما چرا می گویید قبول ندارم؟ تو ملت را قبول نداری! ملت هم تو را قبول ندارد.خیلی ساده است.چه معیار دیگری وجود دارد جز اینکه بگوییم مردم پذیرفته اند؟روح جمعی جامعه پذیرفته است.باز هم توهین می کنند و می گویند گداپروری است! دولت چه کاره است؟ مستخدم و نوکر و پادوی مردم است. آقای مردم نیست!»

کاملا مشخص است روی صحبت با چه کسانی است. ایشان حتی در ادامه می گویند: «
اگر پول ندارید چرا ۸ میلیارد خرج استخرت می کنی؟ استخری که آن بنده خدا از دنیا رفت درست کرده بود دیگر! مگر می خواهی چه کار کنی؟ می خواهی توی آن آب تنی کنی! اگر پول نداری چرا همه خودروهای اداره ات را نو کردی!؟ چرا دکور عوض می کنی؟ چرا افتتاحیه یک سد ۲ میلیارد تومان خرج دارد؟ اگر پول ندارید این خرج ها برای چیست؟ بعد هم به مردم مرتب توهین می کنید که عذاب است! انگار که مردم مجرمند! مردم مالک کشورند رهبری فرمودند: مردم صاحب سهام کشورند، همه شریک ثروت کشورند.»

رهبری 8 میلیارد خرج استخرش کرده ؟ نکند جدیدا رهبری افتتاحیه سد می کند ؟ رهبری گفته یارانه دادن عذاب است؟ چطور می شود در یک سخنرانی هم به یک نفر توهین کرد و هم برای اثبات حرف خودت به سخنان او استناد کنی! (منظورم آنجاست که ایشان با استناد به سخن حضرت آقا می فرمایند مردم صاحب سهام کشورند. همه شریک ثروت کشورند).

 واقعا فهمیدن مخاطب این سخنان برای شما این قدر سخت است!؟ از شما بعید است. این هم ویدئوی کامل بیانات ایشان که 24 دقیقه است و شما احتمالا فقط دو دقیقه از آن را دیده اید: http://www.aparat.com/v/tM35V
http://www.aparat.com/v/qUCcD

اوّلش از خدا اینو میخواد که یار رو زودتر برسونه, آخرش فتوا میده که با نکشتن داعشی ها, باید اجازه بدیم که به ناموس یار تجاوز کنن!

جواب این کلیپ رو دیگه چی میدی؟ کجاش خزعبلات هست/نیست؟
پاسخ:
هدف شما از منحرف کردن این بحث ها چیست ؟! این گونه به بنده القا می شود که توانایی به چالش کشیدن این دلایل را ندارید و سعی می کنید بحث را به حاشیه بکشانید! اما اگر می خواهید این کار را هم بکنید چرا تحریف می کنید؟! چرا تهمت می زنید؟ دکتر کجا گفته باید به داعشی ها اجازه بدهیم فلان بکنند؟! کم کم دارم به شما شک می کنم. این اصل بیانات ایشان است:

«مساله سوریه ،یمن ، بحرین ، عربستان ، ترکیه ، عراق ، ایران و همه را باید در یک مجموعه دید. دولت های متوالی آمریکا برای تسلط بر جهان نیازمند تسلط بر خاورمیانه  و نفت هستند. آنها رسما اعلام کرده اند که برای تسلط باید خاورمیانه جدید را با ترکیبی از کشورهای تکه تکه شده و کوچک بنا نهند. لشکر کشی کردند و با فراهم آوردن مقدماتی کوشیدند بین مردم منطقه دعوا ایجاد کنند. بدون اینکه برای آن هزینه ای بپردازند، همه را به جان هم انداختند. سئوال جدی ما این است که برای چه چیزی داریم با هم می جنگیم؟ این سئوال بسیار مهمی است. یک اصول قطعی پذیرفته شده ای در سطح جهان وجود دارد که همه باید آن را بپذیریم. رای مردم باید در همه جا حاکم باشد و استثناء هم ندارد. حق حاکمیت در همه جا متعلق به مردم است. عدالت ، دوستی ، صلح و کرامت برای همه است. وقتی این ها را پذیرفتیم باید سئوال کنیم که برای چه هدفی دارید همدیگر را می کشید؟ چرا و به نفع چه کسی می کشید؟ دلیلی بیاورید که عقل سلیم انسان آن را بپذیرد. حداکثر کمکی که دولت ها می کنند این است که شرایط بروز و ظهور رای مردم را فراهم می آورند و همکاری می کنند تا مردم بتوانند اراده خود را حاکم سازند. این منطق بسیار روشنی است. من معتقدم که درگیری های منطقه به نفع استعمارگران و سلطه گران و به ضرر ملتهای منطقه است و همه هم باید سیاست های خودشان را اصلاح کنند. عربستان ، ترکیه ، مصر ، عراق ، یمن ، کشورهای حاشیه خلیج فارس و ایران باید سیاست های خود را اصلاح کنند. من در پیشگاه خداوند بزرگ ، پیامبر عظیم الشان (ص) و تاریخ از همه کسانی که درگیر هستند این سئوال را به صورت جدی می پرسم که به چه حقی دارید انسانها را می کشید؟ این وضعیت را باید جمع کنید. آمریکایی ها آن طرف آبها نشسته اند و با انتقال ناامنی به اینجا ، تخریب می کنند و سپس پول  می گیرند تا بیایند بازسازی کنند و بعد هم صهیونیست ها را نجات دهند. صحنه بسیار روشن است. باید اجازه دهیم تا مردم خودشان تصمیم بگیرند.»

مشکل این حرف ها کجاست؟! بعد شما اگر مصاحبه های قبلی ایشان را که با رسانه های بین المللی صحبت می کنند دیده و شنیده باشید متوجه می شوید که ایشان همیشه در هر فرصتی در پاسخ به سوالات خبرنگارها سعی می کنند سیاست های استکبار جهانی را به چالش بکشند و از مردم جهان دفاع کنند. اینجا هم همین طور است. ایشان مخالف سیاست های استکبار جهانی است ولی آیا موافق با داعش است؟! از کجای این صحبت ها این را برداشت کردید!؟ ایشان که مدافع شماره یک حزب الله و مقاومت است و سفرش به لبنان تاریخی شد! ایشان که دشمن شماره یک اسراییل است چطور می تواند با همپیمانانش متحد شود؟! چرا این قدر سطحی فکر می کنید؟!
صلحی که برای همه باشه منافقانه هست, امام حسین با کفّاری که آب رو تحریم کردن, صلح نکرد, داعش و اسرائیل باید نابود بشن. جنگ در سوریّه به نفع استکبار نیست, اینکه تو جنگ بین حق و باطل میدون رو خالی کنی به نفع استکبار و داعش و اسرائیل و اعرابی هست که تو جنگ 8 ساله علیه ایران بودند. اینکه کشوری که تو جنگ 8 ساله کمکمون کرد رو در موقع نیاز تنها بذاریم, کار درستی نیست. اگه دشمن شماره یکش اسرائیله چرا برخلاف نص صریح رهبر خواهان تقسیم مصلحانۀ اسرائیل به دو کشور قانونی برای جلوگیری از درگیری بود؟

این به کنار, چرا با اتّهامات بی پایه و اساس, به شورای نگهبان حمله کرده؟ امام خمینی حرفای ناپسندی رو درباره کسی که شورای نگهبان رو قبول نداره زده!

اصل دلیل عدم ردّ صلاحیّت روحانی اینجاست:
http://www.aparat.com/v/u9etJ
پاسخ:
1) شیمون پرز وزیر جنگ رژیم منحوس صهیونیستی گفته بود: ما باید کاری کنیم که بودن با احمدی نژاد به ننگ تبدیل شود! من از شما می پرسم: شما الان در زمین چه کسی بازی می کنی ؟! در زمین خودی یا در زمین شیمون پرز؟! اگر جاهلی که دعا می کنم این طور باشد قبل از زدن هر حرفی در موردش تحقیق کن. اما اگر خائنی و از روی عمد چنین مطالبی رو منتشر می کنی که واقعا برای شما متاسفم. احمدی نژاد اگر دشمن شماره یک اسراییل نبود دلیل این اظهارات و اظهارات دیگر و دشمنی های بی حد و حصر آن ها با او چه بود؟!

2) ایشان قائل به صلح برای همه نیست! این نظر شماست که به ایشان نسبت می دهید. اگر قائل به صلح برای همه بود با تکرار حرف امام در نابودی اسراییل برای خود و دولتش دردسر درست نمی کرد! حرف ایشان این است که چرا مردم بی گناه به خاطر نقشه های استکبار کشته شوند؟! جنگ در سوریه دقیقا به نفع استکبار است. دارند از مسلمان ها می کشند. حالا داعش و جبهه النصره و ... هم کشته می شوند که برای آن ها فرقی ندارد. برای آن ها مهم این است که منطقه ما ناامن باشد. اینکه شما از نقشه استکبار برای برهم زدن امنیت منطقه بی اطلاعید تقصیر جناب احمدی نژاد نیست! کمی اطلاعاتتان را با مطالعه در مورد نقشه های شیطانی ایادی امریکا و غرب برای منطقه خاورمیانه بالا ببرید. آن وقت حرف های ایشان را تصدیق می کنید. حرف های شما خنده دار است! احمدی نژاد بارها از مقاومت تقدیر کرده. سفرش به لبنان باشکوه ترین سفر خارجی یک ایرانی به یک کشور دیگر شده. اگر مخالف مقاومت بود چه طور آن استقبال بی نظیر از ایشان در لبنان به عمل آمد! بنابراین ایشان نظرش این نیست که بگوید میدان را خالی کنیم! بلکه می گوید اساس این نقشه نقشه امریکاست برای برهم زدن امنیت منطقه که از آن نفع می برد و نظر کاملا درستی است. توضیحات دکتر جوانفکر در مورد این موضع دکتر احمدی نژاد را در این لینک مشاهده کنید.

3) احمدی نژاد خواهان تقسیم اسراییل است؟! عجب حرف خنده داری که عمق بی اطلاعی شما را نشان می دهد. اصل صحبت های ایشان این است:
ایران از آرمان ملت فلسطین حمایت می‌کند. تشکیل دولت فلسطین پس از ده‌ها سال مبارزه، گامی در جهت نزدیک شدن به حقوق کامل این ملت است. آنچه جمهوری اسلامی ایران برای ملت فلسطین قائل است، بیشتر از آن چیزی است که می‌خواهند به این ملت بدهند. ایشان معتقد است که مطابق نظر رهبری باید بر اساس رفراندوم نظام حاکم بر فلسطین انجام شود. در دولت ایشان بود که این طرح رفراندوم ارائه شد. این هم سندش: لینک

در جای دیگری ایشان می فرماید: «
راه حل مسئله صهیونیسم و رژیم بی هویت اشغالگر قدس ، احترام به حقوق پایه مردم فلسطین در تعیین سرنوشت است . همه فلسطینیان اعم از مسلمان و مسیحی و یهودی در هر کجا که هستند در یک رفراندوم آزاد نوع حکومت خود را تعیین نمایند و دولت دلخواه خود را در تمام سرزمین فلسطین مستقر کنند. تداوم رژیم صهیونیستی حتی در یک وجب از سرزمین فلسطین بدلیل ماهیت آن رژیم به معنی دوام جنایت، اشغالگری ، تهدید و توهین به ملتها است.» واقعا مایلم بدانم این دروغ ها را چه کسی به خورد شما داده ؟!

4) ایشان اگر به نظر شورای نگهبان تمکین نمی کرد که می توانست به راحتی و با یک فراخوان تمام هوادارانش را علیه این تصمیم بشوراند! ولی سکوت کرد و به هوادارانش امید به آینده تزریق کرد. امام خمینی (ره) حرف های زیادی دارد. یکی از آن ها این است: « این مردمی که شماها را روی کار آورده اند، این مردم زاغه نشین که شماها را روی مسند نشانده اند ملاحظه آن ها را بکنید و این جمهوری را تضعیفش نکنید. بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست و یک انفجار حاصل بشود. از آن روز بترسید که ممکن است یکی از «ایام الله» -خدای نخواسته- باز پیدا بشود و آن روز دیگر قضیه این نیست که برگردیم به 22 بهمن! قضیه این است که فاتحه همه ما را می خوانند».


5) آقای روحانی که همفکران شما منافق و خائن و غیره و ذلک خطابش می کنند توسط همین شورای نگهبان تایید صلاحیت شده. بالاترین مقام شورای نگهبان می گوید: «
در واقع 12 عضو شورای نگهبان با اعلام صلاحیت یک داوطلب شهادت می‌دهند که او «مومن»، «با تقوی»، «امین»، «مدیر» و «مدبر» است.»
با سلام خدمت شما جناب صفری.

تشکر می کنم بابت این مطلب روشنگرانه. واقعا در حال حاضر نیاز به چنین مطلبی و مطالب و تحلیل های بیشتر در این خصوص وجود دارد. متاسفانه عده ای از دوستان ارزشی ما (که البته تعدادشان خیلی هم اندک است) در فاصله سال های 90 تا 92 فریب بازی های رسانه ای جبهه باطل را خوردند که بسیاری از آن ها هم بعد از سال  92 به مسیر حق برگشتند. اطلاع رسانی ها و روشنگری ها باید ادامه داشته باشد.

سرافراز باشید./ نظری.
پاسخ:
سلام و درود بر شما محمد عزیز. پیام شما روحیه مضاعفی به بنده داد.

همین طور است. ان شاءالله با روشنگری های امثال شما که تا به حال انجام شده و ان شاءالله از این پس نیز ادامه داشته باشد این امر میسر خواهد بود. عده ای از دوستان متاسفانه دشمن اصلی خودشان را گم کردند که همان طور که فرمودید بسیار اندک اند و البته لازم به ذکر است که عده ای هم هستند که فقط در لباس خودی هستند:) ...

پیروز و سربلند باشید برادر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی